«Բանգլադեշը 100 սովորողի աչքերով» ուսումնական նախագիծ

«Բանգլադեշը 100 սովորողի աչքերով» ուսումնական նախագիծ

Լուսանկարը՝ Ալիսա Գևորգյանի

Մասնակիցներ՝ Հյուսիսային դպրոցի երկարացված օրվա տարատարիք ճամբարականներ

  • Նպատակը՝ մասնակցել «Բանգլադեշը 100 սովորողի աչքերով» ուսումնական նախագծին
  • Սովորողների աչքերով վերաիմաստավորել կրթական շինությունները և բանգլադեշյան շենքները
  • Սովորողները բանգլադեշյան շենքները պատկերում են իրենց ընկալմամբ և ձևափոխմամբ
  • Զարգացնել սովորողների երևակայությունը և ստեղծագործական միքտը
  • Բացահայտել սովորողների վերաբերմունքը շենքերի ձևի և գույների վերաբերյալ։

Նախագծի ընթացքում կիրականացնենք լուսանկարչական պլեներ, նկարչական պլեներ, կաշխատենք կավով և շենքների էսքիզներով։

Աշխատանք կավով

Ընթացքը՝

  • նախագծի իրականացման ընթացքում սովորողնեիրը կավով կծեփեն բանգլադեշյան որևէ շենք, որը նախապես մենք կուսումնասիրենք
  • սովորողների հետ կխոսենք շենքերի ձևի, գույների մասին
  • սովորողները կառաջարկեն իրենց հետաքրքիր մոտեցումները և լուծումները
  • կավով ծեփելուց հետո կգունավորենք աշխատանքները

Նկարչական պլեներ- նկարում ենք դպրոցին հարակից շենքերը

Ընթացքը՝

  • Երկարացված օրվա ճամբարականները բակում խոտերին պառկած նկարում են բազմահարկ շենքեր։

Աշխատանք բանգլադեշյան շենքների էսքիզներով

Ընթացքը՝

  • Նախապես սովորողների հետ ուսումնասիրում ենք բանգլադեշյան շենքերը, իրականացնում ենք լուսանկարչական պլեներ, ընտրում ենք որևէ շենք
  • ապա ուսումնասիրած շենքերի սև ու սպիտակ լուսանկարները սովորողները իրենց պատկերացրած գույներով և ձևերով կձևափոխեն և կգունավորեն։

Paint ծրագրով նկարում ենք այլընտրանքային շենքեր, շինություններ։

Արդյունքները կհրապարակվեն իմ ուսումնական բլոգում։

Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s