Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Ուսումնական առաջին շրջանը հագեցած էր նախագծային տարբեր գործունեությամբ։ Երկարացված օրվա ընթացքում իրականացվող գործունեության տեսակների դերը շատ կարևոր է սովորողների ինքնուրույնության և բազմակողմանի զարգացման համար։ Երկարացված օրվա ընթացքում իրականացնում ենք բազմաթիվ նախագծեր, որի անմիջական մասնակիցներ են սովորողները։ Ուսումնական առաջին շրջանում սկսեցինք շարունակել «Մարզական խաղեր» նախագիծը։ Մարզական խաղերը նպաստում են սովորողների ֆիզիկական ակտիվության, ճկունության, արագավազության զարգացմանը։ Մարզական խաղերն իրականացնում ենք տանիքում, բակում, Մայր դպրոցի մարզադահլիճում։ Մարզական խաղերն իրականացնում համագործակցելով նաև երկարացված օրվա մյուս խմբերի հետ։ Երկարացված օրվա կազմակերպման ընթացքում շատ կարևոր է նաև կրթահամալիրի մյուս օղակների հետ համագործակցային նախագծերը։ Համագործակցել ենք Շողիկ Պողոսյանի հետ, այցելել ենք Բուսաբուծության լաբորատորիա։ Այցերի ժամանակ տիկին Շողիկը տվել է տեղեկատվություն բուսաբուծության, օգտակար և վնասակար բույսերի, նրանց խնամքի առանձնահատկությունների մասին, ինչպես նաև պատասխանում էր հետաքրքրասեր սովորողների հարցերը։ Կենդանիների և բույսերի հետ շփումը շատ կարևոր է, քանի որ սովորողները սովորում են լինել ավելի հոգատար բնության նկատմամբ։

Նախագծի արդյունքներն են՝

Եղել ենք նաև ուսումնական ագարակում «Ձիավարություն» նախագծով։

Ուսումնական գործունեության կարևոր բաղադրիչ են համարվում նաև ուսումնական ճամփորդությունները։ Ուսումնական ճամփորդությունների շնորհիվ սովորողները ավելի լավ են ճանաչում իրենց հայրենիքը, ճամփորդում են, լինում բազմաթիվ գեղեցիկ վայրերում և տարածում ազգային երգ ու պարը։

Արդյունքներն են՝

Կարևոր է նաև միջավայրի խնամքի, բարեկարգման աշխատանքները։ Աշխատանքներին մասնակցում են ինչպես դասավանդողները, այնպես էլ սովորողները։

Արդյունքներն են՝

Առաջին ուսումնական շրջանում հաճախ ենք ունենում համատեղ նախագծեր դասվարների հետ, որից կարող եմ առանձնացնել Թթուդրիկի ծեսը։ Արդյունքներն են՝ Համեղ թթու և Ամենաթթուն մեր ձեռքերով։

Երկարացված օրվա ճամբարականների հետ հաճախ ենք իրականացնում տեխնոլոգիական գործունեություն, իսկ արդեն դեկտեմբեր ամսին մեր պատրաստած աշխատանքներով ձևավորեցինք դասասենյակները։ Նախագծային գործունեության ընթացքում իրականացնում ենք նաև ֆիլմեր դիտում, կավագործություն, ազգային խաղեր։

Մասնակցել եմ նաև երկարացված օրվա կազմակերպիչների սեմինար-պարապմունքներին։ Սեմինարի ընթացքում ստացած հմտությունները և կարողությունները կիրառում ենք երկարացված օրվա կազմակերպման ընթացքում։ Արդյունքներն են՝ Սեմինար-պարապմունք ուսումնական ագարակում և Քանդակի սեմինար-պարապմունք։

Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփումը ըստ ամիսների

Սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվություն

Հոկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն

Նոյեմբերի ամսվա հաշվետվություն

Դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s