28․02-04․03 երկարացված օրվա կազմակերպում

Իրականացվող նախագծերը՝ այստեղ

Խմբի հաշվառման մատյանը․ 3․3 և 2․1 դասարանի սովորողներ

Ճաշացանկ

Փետրվարի 28, երկուշաբթի

13։35-14։00-Հանգստի, խաղի ժամ

14։00։14։50-Ռադիոթատրոն․ Բարեկենդանի երգ՝ «Գնացեք, տեսեք»

15։00-15։15-Ճաշ

15։20-16։10-45-60 րոպե տևողության ընթացքում սովորողը իրականացնում է ինքնուսուցմամբ աշխատանք` անավարտ աշխատանքը լրացնելով։ Անհրաժեշտության դեպքում ուսուցիչը ուղղորդում է։

16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում

16:30-17:00-Սովորողների ճամապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով

Մարտի 1, երեքշաբթի

13։35-14։00-Խաղի հանգստի ժամ

14։00-14:50-«Աղայան+Ռոդարի» ուսումնական նախագիծ, ընթերցում Աղայան և նկարում

15։00-15։15-ճաշ

15։20-16։10-45-60 րոպե տևողության ընթացքում սովորողը իրականացնում է ինքնուսուցմամբ աշխատանք` անավարտ աշխատանքը լրացնելով։ Անհրաժեշտության դեպքում ուսուցիչը ուղղորդում է։

16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում

16:30-17:00-Սովորողների ճամապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով

Մարտի 2, չորեքշաբթի

13։35։14։00-Խաղի, հանգստի ժամ, լոտո, շախմատ

14։00:14:50-Ռադիոթատրոն․ Բարեկենդանի երգ՝ «Գնացեք, տեսեք»

15։00-15։15-Ճաշ

15։10։16։10-45-60 րոպե տևոողության ընթացքում սովորողը իրականացնում է ինքնուսուցմամբ աշխատանք` անավարտ աշխատանքը լրացնելով։ Անհրաժեշտության դեպքում ուսուցիչը ուղղորդում է։

16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում

16:30-17:00-Սովորողների ճամապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով

Մարտի 3, հինգշաբթի

12:00-13:00-Երկարացված օրվա կազմակերպիչների սեմինար-պարապմունք

13։35-14։00-Խաղի, հանգստի ժամ

14։00-14։50-«Ձոն» տեխնոլոգիական ստուգատես, տեխնոլոգիական գործունեություն

15:00-15:15-ճաշ

15։20-16։10-45-60 րոպե տևոողության ընթացքում սովորողը իրականացնում է ինքնուսուցմամբ աշխատանք` անավարտ աշխատանքը լրացնելով։ Անհրաժեշտության դեպքում ուսուցիչը ուղղորդում է։

16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում

16:30-17:00-Սովորողների ճամապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով

Մարտի 4, ուրբաթ

13:35-14։50- Նկարում ենք մայրիկների դիմանկարները

15։00-15։15-Ճաշ

15։15-16։10-45-60 րոպե տևողության ընթացքում սովորողը իրականացնում է ինքնուսուցմամբ աշխատանք` անավարտ աշխատանքը լրացնելով։ Անհրաժեշտության դեպքում ուսուցիչը ուղղորդում է։

16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում

16:30-17:00-Սովորողների ճամապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s