Իրականացվող նախագծերը՝ այստեղ։
Խմբի հաշվառման մատյանը․ 3․3 և 2․1 դասարանի սովորողներ
Ճաշացանկ
Ապրիլի 4
09:00-13:35-Փոխարինում
14։00։14։50-«Ձոն» տեխնոլոգիական ստուգատես, տեխնոլոգիական գործունեություն
13։35-14։00-Հանգստի, խաղի ժամ
15։00-15։15-Ճաշ
15։20-16։10-45-60 րոպե տևողության ընթացքում սովորողը իրականացնում է ինքնուսուցմամբ աշխատանք` անավարտ աշխատանքը լրացնելով։ Անհրաժեշտության դեպքում ուսուցիչը ուղղորդում է։
16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում
16:30-17:00-Սովորողների ճանապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով
Ապրիլի 5
09:00-13:35-Փոխարինում
13։35-14։00-Խաղի հանգստի ժամ
14։00-14:50-Զատկի ծես, տեխնոլոգիական գործունեություն
15։00-15։15-ճաշ
15։20-16։10-45-60 րոպե տևողության ընթացքում սովորողը իրականացնում է ինքնուսուցմամբ աշխատանք` անավարտ աշխատանքը լրացնելով։ Անհրաժեշտության դեպքում ուսուցիչը ուղղորդում է։
16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում
16:30-17:00-Սովորողների ճանապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով
Ապրիլի 6
13։35։14։00-Խաղի, հանգստի ժամ, լոտո, շախմատ
14։00:14:50-Զատկի ծես, տեխնոլոգիական գործունեություն
15։00-15։15-Ճաշ
15։10։16։10-45-60 րոպե տևոողության ընթացքում սովորողը իրականացնում է ինքնուսուցմամբ աշխատանք` անավարտ աշխատանքը լրացնելով։ Անհրաժեշտության դեպքում ուսուցիչը ուղղորդում է։
16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում
16:30-17:00-Սովորողների ճանապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով
Ապրիլի 7
13։35-14։00-Խաղի, հանգստի ժամ
14։00-14։50-«Ձոն» տեխնոլոգիական ստուգատես, պատրաստում ենք բացիկներ
15:00-15:15-ճաշ
15։20-16։10-45-60 րոպե տևոողության ընթացքում սովորողը իրականացնում է ինքնուսուցմամբ աշխատանք` անավարտ աշխատանքը լրացնելով։ Անհրաժեշտության դեպքում ուսուցիչը ուղղորդում է։
16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում
16:30-17:00-Սովորողների ճանապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով
Ապրիլի 8
13:35-14։00-Հանգստի, խաղի ժամ
14։00-14։50-
15։00-15։15-ճաշ
15։15-16։10-Հեծանվավարություն
16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում
16:30-17:00-Սովորողների ճանապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով