25․04-29․04 աշխատանքային նախագիծ

Իրականացվող նախագծերը՝ այստեղ։

Խմբի հաշվառման մատյանը․ 3․3 և 2․1 դասարանի սովորողներ

Ճաշացանկ

Ապրիլի 25

13։35-14։00-Հանգստի, խաղի ժամ

14։00։14։50-Ազգային խաղեր

15։00-15։15-Ճաշ

15։20-16։10-45-60 րոպե տևողության ընթացքում սովորողը իրականացնում է ինքնուսուցմամբ աշխատանք` անավարտ աշխատանքը լրացնելով։ Անհրաժեշտության դեպքում ուսուցիչը ուղղորդում է։

16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում

16:30-17:00-Սովորողների ճանապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով

Ապրիլի 26

13։35-14։00-Խաղի հանգստի ժամ

14։00-14:50-Ռոդարի-Աղայան ուսումնական նախագիծ, տեխնոլոգիական գործունեություն

15։00-15։15-ճաշ

15։20-16։10-45-60 րոպե տևողության ընթացքում սովորողը իրականացնում է ինքնուսուցմամբ աշխատանք` անավարտ աշխատանքը լրացնելով։ Անհրաժեշտության դեպքում ուսուցիչը ուղղորդում է։

16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում

16:30-17:00-Սովորողների ճանապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով

Ապրիլի 27

13։35։14։00-Խաղի, հանգստի ժամ, լոտո, շախմատ

14։00:14:50-Հեծանվավարություն

15։00-15։15-Ճաշ

15։10։16։10-45-60 րոպե տևոողության ընթացքում սովորողը իրականացնում է ինքնուսուցմամբ աշխատանք` անավարտ աշխատանքը լրացնելով։ Անհրաժեշտության դեպքում ուսուցիչը ուղղորդում է։

16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում

16:30-17:00-Սովորողների ճանապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով

Ապրիլի 28

13։35-14։00-Խաղի, հանգստի ժամ

14։00-14։50-Ռոդարի-Աղայան ուսումնական նախագիծ

15:00-15:15-ճաշ

15։20-16։10-45-60 րոպե տևոողության ընթացքում սովորողը իրականացնում է ինքնուսուցմամբ աշխատանք` անավարտ աշխատանքը լրացնելով։ Անհրաժեշտության դեպքում ուսուցիչը ուղղորդում է։

16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում

16:30-17:00-Սովորողների ճանապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով

Ապրիլի 29

10։00-14։00-Ուսումնական ճամփորդություն- Քայլք Հրազդանի կիրճով

13:35-14։00-Հանգստի, խաղի ժամ

14։00-14։50-Շախմատ, լոտո

15։00-15։15-ճաշ

15։15-16։10-45-60 րոպե տևոողության ընթացքում սովորողը իրականացնում է ինքնուսուցմամբ աշխատանք` անավարտ աշխատանքը լրացնելով։ Անհրաժեշտության դեպքում ուսուցիչը ուղղորդում է։

16։15-16։30-Խմբասենյակի դասավորում

16:30-17:00-Սովորողների ճանապարհում անհատական և միասնական երթուղիներով

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s